Πήγα και εγώ στο ΑΤΜ περίμενα τη σειρά μου και πατάω το κουμπί κατάθεση… Εκεί να δεις! Βγήκε ο διευθυντής να με συγχαρεί, τα κανάλια πέσανε επάνω μου, ένας γιατρός μου πήρε τη θερμοκρασία και τελικά έφτασε και ένα πράσινο ασθενοφόρο με τρεις ευγενέστατους κυρίους ντυμένους στα άσπρα…

Τώρα δεν ανησυχώ, μου λένε πως όλα θα πάνε καλα…

Μου δίνουν και κάτι ροζ χαπάκια καθε έξι ώρες αλλα με διαβεβαίωσαν πως δεν έχουν καμμία σχέση με τα κόμματα!!! 

Τώρα δεν ανησυχώ… Βλέπω παντού πράσινο (γκαζόν) και απο ότι συζητώ με τον κύριο από το διπλανό δωμάτιο), διονύσιο σολωμό τον λένε, η Ελλάδα ποτε δε πεθαίνει και όπως με διαβεβαίωσε ο Θεόδωρος κολωκοτρώνης πριν λίγο στον κήπο, θα έρθει σύντομα ο καποδίστριας από τη Ρωσία να μας βοηθήσει και να λύσει όλα τα προβλήματα…

Ένας συμπαθητικός κυριούλης που έχει μεγάλη απήχηση στης γυναικεία πτέρυγα, κρατάει κάτι χαρτιά και προσπαθεί να τα σκίσει αλλά λόγω του ότι είναι πλαστικοποιμένα δε τα καταφέρνει… οι καλοί κύριοι με τα άσπρα μας είπαν πως τα πλαστικοποίησαν γιατί γέμιζε τον τόπο με χαρτοπόλεμο… Του βάλαν και ένα κοντούλη γεράκο για συγκάτοικο να του αφηγείται ιστορίες με δεκάρες και δραχμούλες….

Υπάρχει και μία τρελλή αναμεσά μας βέβαια – Η μοναδική – που όλο κάνει φασαρία και φωνάζει πως το φαγητό που μας δίνουνε είναι επαχθές και επονείδιστο αλλά δε μας νοιάζει…

Κάτι ακούγεται από την αλλη πτέρυγα από τον Καρλ Μαρξ για ένα κράτος δικαίου αλλά εγώ πιστεύω τον Αντρέα που μας διαβεβαίωσε χθες πως θα φτίαξει ξανά το κέντρο και με τα μεσογειακά πακέτα Ντελόρ, θα εθνικοποιήσει όλα τα εργοστάσια των κακών επιχειρηματιών που μας πίνουν το αίμα και μας αναγκάζουν να δουλεύουμε και θα μας διορίσει όλους στο δημόσιο!

Κάποιοι λένε πως είναι πρακτορας τον αμερικάνων αλλά εγώ δεν ανησυχώ… Ο Φιντέλ χθες που πίναμε παρέα καφέ μου είπε πως ότι και να γίνει θα είναι δίπλα μας…

Ο Τσαβέζ στο απέναντι δωμάτιο, θα μας στείλει πετρέλαιο για το χειμώνα και ένας κοντός κίτρινος κυριούλης χαμογελά και μοιράζει κάτι χαρτάκια, (γουάν τα λένε θαρρώ…).

Όλα θα πάνε καλά. Μια νέα μέρα έρχετε, και η παλιά φεύγει… Δε θα χρειαστεί να αλλάξω τίποτα μου είπανε… Θα αλλάξουν όλα χωρις εγώ να κουραστώ…

Ετσι λοιπόν κουρασμένος αλλά ήσυχος, πέφτω να κοιμηθώ στα αριστερά με την ελπίδα αγκαλιά…

