Πάλι θα κοντραριστούμε.
Παρακαλω διαβαστε το ολόκληρο και μην αρχίσετε τους αναθεματισμούς και τα βιαστικά συμπεράσματα.
-Μουσουλμάνος δε σημαινει μέλος του ISIS,
-Μουσουλμάνος δε σημαινει πως ειναι βιαστής και ακρωτηριάζει γυναίκες.
-Μουσουλμάνος δε σημαίνει καν απαραίτητα, μπούργκες, ούτε καν μαντήλες.
-Μουσουλμάνος δε σημαίνει πως θέλει να σκοτώσει 11 άπιστους για να πάει να βρει τις 72 παρθένες στο παράδεισο.
Εδώ που ζω είχα την ευκαιρία να γνωρίσω αρκετούς μουσουλμάνους οικογενειάρχες, γυναίκες σωστές και πολίτες αυτής της χώρας. Συνυπάρχουν αρμονικά με τους χριστιανούς με ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις. Κάποιοι έχουν γίνει φίλοι μου ή συνεργάτες.
Δε καταλαβαίνω το φανατισμό σας.
Έχω γνωρίσει μουσουλμάνους και επίτηδες έχω ανοίξει συζητήσεις για τη θρησκεία, και πραγματικά ξεχειλίζαν από αγάπη και σεβασμό για τον συνάνθρωπο τους!
-Γιατί είστε έτσι;
Στην αμερική, στην Αγγλία και φυσικά σε άλλες χώρες συνυπάρχουν εδω και δεκαετίες, πολίτες με διαφορετικές θρησκείες.
Γιατί τέτοιο μίσος;
Αν σας διάβαζε η φίλη μου η Kaymet που είναι Βουλγάρα, δουλεύει στη τράπεζα και σε λίγες μέρες ο γιός της ο Αχμέντ κλείνει τα δύο του χρόνια, που μου έλεγε προχθές χαμογελαστά, για τον άντρα της που παρήγγειλε τη καινούρια visa της τράπεζας με τη φωτογραφία της, θα απορούσε…
Το ίδιο και ο Manager εταιρικών λογαριασμών που με εξυπηρετει, ευγενέστατα σε ότι χρειαστώ εγώ και οι πελάτες μου…
Ηρεμήστε λίγο… όπως μου ζητάτε για άλλα θέματα, να μη τσουβαλιάζω ανθρώπους, μη το κάνετε και εσεις.
Φανατισμένοι ηλίθιοι, υπ΄ρχουν και μεταξύ μας. Να σας θυμίσω πως ο Χριστόδουλος μάζεψε 1.5 εκ. ηλίθιους σε συλλαλητήριο για να κρατήσουμε αυτό το ηλίθιο χαρτι που μας κάνουν χάρη οι άλλες χώρες που το δέχονται ακόμα;
Να σας θυμισω πως πριν μερικά χρόνια διαδηλωναν καποιοι στο σύνταγμα για τις ταυτότητες, για τη κάρτα του πολίτη και για τη συνθήκη Σένγκεν, τα έργα του αντίχριστου;
Είναι δικαίωμα του καθενός να πιστευει ή να μη πιστευει οπουδήποτε.
Εγώ που έχω τις συμπαντικές μου θεωρίες δηλαδή θα με κάψετε στο σύνταγμα σαν αιρετικό ή θα με αφορίσετε;
Ο φανατισμός είναι κατι που πρέπει να αντιμετωπιστει άμεσα και σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι φανατισμένοι τρελοί, παρερμηνεύουν κατα το δοκούν το κοράνι και δημιουργούν δολοφόνους καθώς και καταστρατηγούν τα ανθρώπινα δικαιώματα χρησιμοποιώντας τις γυναίκες σαν ιπποζύγια και μηχανες τεκνοποίησης, στερόντας τους το δικαίωμα στη ζωή.
Αυτοί πρέπει να εξαφανιστούν ακόμα και με πυρηνική επίθεση αν με ρωτάτε.
Μη μπλέκουμε όμως το δικαίωμα της ανεξιθρησκείας και των προσωπικών επιλογών, με τους Τζιχαντιστές.
Αδικούμε συνανθρώπους μας…
Και συνάνθρωποι μας δεν είναι μόνο οι Έλληνες φίλοι μου… Αν και ξέρετε καλά πως υπάρχουν πολλοί Έλληνες μουσουλμάνοι.
Αποβάλετε επιτέλους το ραγιαδισμό που μας έχει μείνει από τη τουρκοκρατία και δείξτε επιτέλους κάπου, -αν όχι μεγαλοψυχία- , λίγη λογική.
«O φασισμός θεραπεύεται με το διάβασμα. Και ο ρατσισμός, με το ταξίδι». Μιγκέλ ντε Ουναμούνο,1864 – 1936
Απορώ αν θα βρω έστω και ένα αρνητικό σχόλιο για το Τζαμί σε ανθρώπους που έχουν ταξιδέψει ή έχουν ζήσει σε άλλες χώρες…
Τα λύσαμε όλα τα πρβλήματα και μας ενοχλέι το Τζαμί…
Προ Ολυμπιακών που συζητούσαν να το χτίσουν στα Σπάτα, σας ενοχλούσε οτι και καλά θα το έβλεπαν οι τουρίστες(!), τώρα που θα είναι στο κέντρο, σας ενοχλεί μη γίνει γκέτο!
Αν αποφασιζαν να το χτίσουν στην Πεντέλη, θα σας ενοχλούσε πως είναι δίπλα στην Ιερά μονή και πάει λέγοντας.
Δε μου λέτε ρε γατάκια; Πριν λίγο πέσατε πάνω μου όλοι μαζι, να υπερασπιστειτε το κομμουνισμο και το φασισμό σαν ιδεολογίες!
Μάλιστα προβάλατε όλοι σαν επιχειρημα πως αν προσπαθήσεις να απαγορευσεις κάτι, γιαγαντώνεται!
Τώρα;;;
Ο Έλληνας μια ζωή ηλίθιος και πρόβατο θα είναι! Εδώ Έλληνες πολίτες δεν ήθελαν την εγκατάσταση ανεμογεννήτριων (!) γιατι είναι κοντά στο σπίτι τους!
Κατα τ’άλλα μας αρέσει να συγκρινόμαστε με τη ΔΑΝΙΑ σε άλλα πράγματα!
Έλεος, ελεος, έλεος!
Λίγη συναίσθηση της πραγματικότητας και λίγη λογική αν όχι ανθρωπια!!
Επίσης σας έχω νέα! εμεις κανουμε μέσο όρο απο 1,5 παιδιά ανά ζευγάρι, ενώ οι Μουσουλμάνοι από 4.5. τι πιστευετε πως θα γινει μέχρι το 2050;
Μοναδική λύση είναι να δυτικοποιηθούν, όπως οι μουσουλμάνοι πολίτες της Ευρώπης που δεν έχουν καμμία διάθεση να ανατιναχτουν επειδη ένας τρελλός ιμάμης το διέταξε!
με τη τουρκία ως ανάχωμα, μπορούμε να συνυπάρξουμε μετα απο δεκαετίες αρμονικά.
ΑΛΛΑ ΟΧΙ!!!
Ο Έλληνας, μονο στην αρνηση έχει μάθει και κοιταζει με νοσταλγία το παρελθόν στο οποίο θέλει να επιστρέψει με μανία!
Το ποτάμι δε γυρίζει πίσω όσο και να το θέλετε! Η μοναδική λύση είναι η συνύπαρξη και όχι ο ρατσισμός σας!
Βγάλατε ξαφνικά δισσεκατομύρια μουσουλμάνους Καμικάζι αυτοκτονίας! Ντροπή! Συνέλθετε λίγο!
Παναγιώτης Γ. Κορφοξυλιώτης
